Start

Polityka Jakości

Polityka Jakości

Polityka Jakości

Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę: działanie Kwieciarnia oparte jest na zrozumieniu wymagań klienta i projektowanie produktu końcowego w celu spełnienia tych oczekiwań, na czas i w ramach określonego w budżetu. Nasze cele ukierunkowane są na utrzymywanie stałej jakości i zadowolenia konsumentów. Osiągamy je dzięki temu, że cały proces realizacji usług na każdym etapie jest ściśle monitorowany. Dla Kwieciarni profesjonalna obsługa klienta jest zawsze priorytetem. Deklarujemy, że zrobimy wszystko co w naszej mocy aby wszystkie dokonywane u nas zamówienia były łatwe, przebiegały sprawnie i terminowo.

Kwieciarnia zbudowała swoją markę na jakości usług i produktów. Ważne jest, aby pamiętać, że kwiaty są delikatnym, naturalnym produktem, który będzie reagował na bezpośrednie środowisko wewnętrzne i zewnętrzne warunki atmosferyczne. Z kwiatami mamy do czynienia od 18 lat, Kwieciarnia zapewniamy produkty i usługi wyłącznie z najświeższych i najwyższej jakości kwiatów kupowanych kilka razy w tygodniu od najlepszych ogrodników. Niestety, od momentu przekazania naszego produktu klientowi, wraz z upływem czasu jego dekoracyjność bezpowrotnie maleje. Jest to proces naturalny i nie mamy na to wpływu.

Od kilkunastu lat edukujemy naszych klientów jak postępować z kwiatami aby ich dekoracyjność cieszyła jak najdłużej. Do każdego produktu z kwiatów ciętych dodajemy przywieszkę z instrukcją jakie czynności należy wykonać i jakich sytuacji unikać aby bukiet jak najdłużej zachował swoją dekoracyjność. Aby zwiększyć żywotność, zalecamy przycięcie łodygi na ostrym kątem i zmieniać wodę w wazonie co dwa dni. Nasłonecznienie, przeciąg, ogrzewanie, klimatyzacja, czy zmiany temperatur mogą mieć negatywny wpływ na kwiaty. Niestety, na żywotność roślin i kwiatów ma wpływ zbyt wiele zmiennych nie zależnych bezpośrednio od naszego działania, trudno nam przez to zagwarantować jakość w każdym przypadku.

Kwieciarnia będzie stale ulepszać swoje produkty i usługi, aby lepiej zaspokoić potrzeby naszych klientów i zapewnić im na czas każdorazowo nasz niezawodny serwis. Naszym celem jest 100% satysfakcji naszych klientów. Cenimy sobie tę współpracę i ciężko pracujemy, aby być jedynym wyborem dla dostaw kwiatów dla Ciebie. Każdy kwiat jest niepowtarzalny, takie też są Twoje szczególne wymagania i obawy dotyczące zamówienia. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące zamówienia, zachęcamy do kontaktu z nami, aby je wyjaśnić i osiągnąć Twoją pełną satysfakcję.

Reklamacje

Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od wydania produktu. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

Kwieciarnia buduje swój wizerunek już od 18 lat. Staramy się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta, dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd zrobimy wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, Kwieciarnia przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty.

Gdy nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia, zwrócimy klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy.